faq
Par produktu informāciju un meklēšanu, pirkumu veikšanu un izmaiņām pasūtījumos

Pasūtīšana

Jā, protams. Mūsu pārstāvēto ražotāju preču katalogs ir plašs, bet vienmēr ir preces, kas dažādu iemeslu dēļ nav tajā iekļautas. Lai uzzinātu to pieejamību, rakstiet!
Jā, tā var būt. Produktu foto ir atbilstoši, taču realitātē ir iespējamas nelielas vizuālas atšķirības no tā kā to atspoguļo jūsu ierīces ekrāns. Ja ir svarīgs pilnīgi precīzs produkta izskats, informācijai lūdzu sazinieties ar mums!
Jā, pie mums var iegādāties tikai jaunas preces, kuras tiek piegādātas pa tiešo no ražotājiem vai to autorizētajiem pārstāvjiem. Izņēmums ir demo preces - šī informācija ir redzama preces aprakstā.
Mēs sadarbojamies ar kvalitatīvu preču ražotājiem un piegādātājiem, kas ir vadošie savā nozarē. Neatkarīgi no preces ražotāja, jūs varat būt pārliecināti, ka precei ir atbilstoša kvalitāte un garantija.
Ja esi pamanījis kļūdu vai neprecizitāti preču informācijā vai aprakstā, lūdzam darīt to mums zināmu - būsim pateicīgi!
Jā, tas ir iespējams. Vienkārši ievadiet ražotāja kodu meklēšanas joslā lapas augšpusē un nospiediet "Enter".
Izmantojiet izvēlnes iespēju "Meklēt pēc auto" vai sazinieties ar mūsu ekspertiem pēc norādītās kontaktinformācijas lapā.
Lai pasūtījuma process būtu maksimāli raits un precīzs, iesakām pirkumu noformēt mūsu interneta veikalā vai klātienē. Atsevišķos gadījumos to ir iespējams izdarīt arī pa e-pastu vai Whatsapp. Pa tālruni sniedzam tikai konsultācijas par precēm vai pasūtījuma procesu.
Vispirms lūdzam savā e-pasta kontā pārliecināties, ka ziņas no "Auto Adventure" iekrīt Galvenajā mapē, kā arī pārbaudīt sava e-pasta Mēstuļu (Spam) mapes saturu, vai ziņa nav iekritusi tur. Ja joprojām apstiprinājums neatrodas, lūdzu sazinies ar mums!
Tieši tādā pat veidā, kā fiziskai personai - veicot pasūtījumu tiešsaistē. Tikai pirkuma grozā pie apmaksas veikšanas jāizvēlās Juridiska persona, un jāievada prasītie uzņēmuma dati, uz kā pamata tiks sagatavots Rēķins-pavadzīme.
Jā, tas ir iespējams. Šajā gadījumā pasūtījuma izņemšanas datumu un laiku nepieciešams saskaņot iepriekš.
Pēc pirkuma veikšanas jūs saņemsiet pasūtījuma veikšanas apstiprinājumu un priekšapmaksas rēķinu jeb uzreiz tiks noņemti līdzekļi no jūsu maksājumu kartes. Ja izvēlētā prece nav uz vietas, tad to pasūtīsim un tikko prece būs pieejama mūsu noliktavā, jūs par to saņemsiet paziņojumu. Par visām izmaiņām pasūtījuma statusā informēsim ar e-pastu palīdzību.
Ja esi jau apstiprinājis pasūtījumu, veikt tajā izmaiņas var līdz izsūtīšanas brīdim, sazinoties ar mums rakstiski.
Ir iespējams atcelt savu pasūtījumu, ja tās nav speciāli pasūtītas preces, kā arī, ja preces jau neesam pasūtījuši piegādātājam. Apmaksu atgriežam 1-2 darba dienu laikā.
Naudas līdzekļu atgriešana notiek ne vēlāk kā 3 darba dienu laikā (parasti tas notiek 1-2 darba dienās).
Naudas līdzekļu atgriešanas apstiprinājumu saņemsi uz reģistrēto e-pasta adresi tajā pašā dienā, kad tas tiks veikts.

Neatradi atbildi uz savu jautājumu?

Spied zemāk, un nosūti mums savu jautājumu, uz kuru atbildēsim iespējami ātrākā laikā

Pajautā mums

faq
Par piegāžu nosacījumiem, statusu un laiku

Piegāde

Ja pasūtītā prece ir pieejama mūsu noliktavā, tā var tikt izsūtīta tajā pašā dienā, kurā veikta apmaksa, bet ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. Precēm, kas nav uz vietas piegāžu laiki atkarīgi no tā vai prece jau ir Eiropas noliktavās, vai tiek izsūtīta no ražotāja. Aptuveno piegādes laiku norādām interneta veikalā pie produkta apraksta, kā arī informēsim par aktuālo piegādes ilgumu pēc pasūtījuma saņemšanas statusa e-pastos.
Šī informācija ir pieejama katras konkrētās preces lapā mūsu interneta veikalā.
Jā, tas ir iespējams. Šajā gadījumā pasūtījuma saņemšanas datumu un laiku nepieciešams saskaņot iepriekš.
Preču piegādes veicam ar jūsu izvēlēto kurjerdienestu jūsu izvēlētajā veidā interneta veikalā pie pasūtījuma noformēšanas. Jūs varat izvēlēties gan piegādi uz pakomātu, gan ar kurjeru, gan personīgu izņemšanu pasta nodaļās vai citos izņemšanas punktos (tai skaitā mūsu veikalā-salonā bez maksas). Lielgabarīta un smagu preču piegādes nosacījumi tiek atrunāti atsevišķi.
Jā, veicot pasūtījumu vismaz 100 Eur apmērā, jūs saņemat bezmaksas piegādes iespēju visā Latvijas teritorijā. Izņēmuma kārtībā, bezmaksas piegāde nav attiecināma uz lielgabarīta un smagām precēm.
Jā, tas ir iespējams sazinoties ar mums līdz brīdim, kad preču piegādei ir pieteikts kurjers.
Jā, tas ir iespējams. Ja nepieciešama sīkāka informācija par šo iespēju un kādas būs izmaksas, lūdzu rakstiet!
Sūtījumi ir apdrošināti saskaņā ar izvēlētā kurjerdienesta pakalpojuma nosacījumiem. Ir iespējama papildus sūtījuma apdrošināšana par papildus samaksu.
Ja sūtījums ir bojāts, to saņemot nekavējoties veiciet foto fiksāžu un nosūtiet mums situācijas aprakstu un fotogrāfijas elektroniski uz info@autoadventure.lv. Ja sūtījums tiek piegādāts ar kurjeru, veiciet atzīmi kurjera sniegtajos piegādes dokumentos.
Preču piegādes laiks ir atkarīgs no preču atlikuma mūsu noliktavā, no piegādātāja noliktavas atrašanās vietas un pieejamības Eiropā, kā arī kurjerdienesta noslogojuma. Standarta piegādes laiks ir 3-10 darba dienas, bet jums ir iespēja pirms pasūtījuma veikšanas precizēt piegādes laiku katrai konkrētai precei.
Jūsu pasūtījums tiks izsūtīts 1-2 darba dienu laikā pēc pasūtījuma apmaksas veikšanas un tikko izvēlētā prece būs ienākusi mūsu noliktavā
Vispirms pārliecinies vai statusa e-pasti nav iekrituši pie Mēstulēm (Spam). Ja arī tur neatrodas, šādā gadījumā lūdzu sazinies ar mums!
Savu pasūtījumu vēsturi un informāciju par tiem, Tu vari atrast mūsu interneta veikala klienta profilā.
Tu saņemi atgādinājuma e-pastu. Ja pēc tā saņemšanas 5 darba dienu laikā nesazināsies ar mums un nevienosies par pasūtījuma izņemšanu, mēs paturam tiesības pasūtīto preci atgriezt piegādātājam vai izlikt pārdošanā. Šādā gadījumā mums ir tiesības naudas līdzekļus atgiezt daļēji vai tos neatgriezt pilnībā, ja prece ir tikusi pasūtīta pēc speciāla pasūtījuma.
faq
Pasūtījumu apmaksa un atlaides

Apmaksa

Apmaksu ir iespējams veikt iniciējot maksājumu ar karšu datiem vai visām populārākajām internetbankām tiešsaistē, Paypal, Apple Pay, kā arī ar priekšapmaksas rēķinu. Uz vietas veikalā-salonā pieņemam arī skaidru naudu un maksājumu kartes.
To var veikt vairākos veidos - interneta lapā pie pasūtījuma noformēšanas izvēloties no vairākiem maksājumu veidiem, ar priekšapmaksas rēķinu, vai norēķinoties uz vietas veikalā-salonā.
Jā, šādā gadījumā izrakstam priekšapmaksas rēķinu, ko vari apmaksāt savā internetbankā.
Jā. Šādā gadījumā mums ir nepieciešami uzņēmuma rekvizīti.
Mēs ļoti nopietni uztveram datu drošību tiešsaistē. Šī platforma nodrošina vismodernāko datu šifrēšanu, lai veiktu drošus darījumus mūsu vietnē. Mūsu interneta veikals ir aizsargāts, izmantojot nozares standarta Secure Sockets Layer (SSL) tehnoloģiju. Par to vari pārliecināties adreses joslā, kur http:// ir aizstāts ar https:// ("s" apzīmē "Drošs") un blakus redzamu atslēgas ikonu. Interneta pārlūkprogramma nodrošina vizuālas norādes, ka atrodies drošā vietnē un visi pārsūtītie dati ir droši šifrēti.
Nē, pagaidām tāda iespēja nepastāv.
Tas notiks uzreiz veicot pasūtījumu, pēc maksājuma veida izvēles un datu ievades.
Jā, mēs ģenerējam atlaižu kodus atsevišķu lietotāju grupām vai reklāmas kampaņu ietvaros. Ja esat saņēmuši atlaižu kodu, jūs to variet izmantot norādītajā termiņā, ievadot speciāli tam paredzētajā logā zem pasūtījuma summas.
Ja uz precēm, kuras tiek samainītas vietā, pasūtījuma veikšanas brīdī arī bija attiecinātas atlaides, tad piemērosim tos pašus nosacījumus.
Nē, atlaides ir iespējams saņemt tikai līdz pasūtījuma noformēšanai, ja tās ir spēkā tajā brīdī.
Jūs to saņemsiet kā atlaižu kodu e-pasta vēstulē uzreiz pēc pierakstīšanās. Ja gadījumā to nesaņemiet, lūdzam sazināties ar mums.
faq
Preču atgriešana, garantija un naudas atmaksa

Atgriešana

Ar mūsu interneta veikala preču Atgriešanas poltikas nosacījumiem Tu vari iepazīties šeit.
Jeburu preču atgriešana ir iepriekš jāsaskaņo. Atgriešanai tiks pieņemtas tikai jaunas, nelietotas preces ar nesabojātu iepakojumu. Mēs nevarēsim pieņemt uz atgriešanu NEVIENU elektrisko produktu, ieskaitot gaismas. Lai saņemtu naudas atmaksu, ir jāsaņem preču atgriešanas autorizācijas (RMA) numurs SEPTIŅU (7) dienu laikā pēc preču saņemšanas. Pēc 30 dienu perioda atgriezta prece netiks pieņemta. Nosūti e-pastu uz info@autoadventure.lv, lai sāktu procesu. Lūdzam, e-pastā iekļaut sekojošu informāciju - savu vārdu, uzvārdu, rēķina numuru un atgriežamā produkta daļas numuru.
Iegādātās preces var atgriezt 30 dienu laikā.
Pēc preču saņemšanas un pārbaudes naudas līdzekļi tiks atgriezti 1-2 darba dienu laikā. Preču maiņas gadījumā, tas cik ilgā laikā tā tiks izsūtīta, atkarīgs no tā vai prece ir mūsu noliktavā uz vietas, bet vidēji 3-10 darba dienas.
Nodrošinām bezmaksas preču atgriešanas iespēju.
Uzreiz pēc preču saņemšanas nekavējoties informējiet mūs rakstiski, ja esat konstatējuši preču vai to sastāvdaļu trūkumu. To nepieciešams fiksēt ar foto fiksāžu. Pēc 14 dienām šādas pretenzijas netiks izskatītas!
Preču atgriešanas formu ir iespējams atrast mūsu mājas lapā šeit. Preču atgriešanas etiķeti saņemsiet no kurjerdienesta. Lūdzam to līmēt tikai uz iepakojuma kurā preci saņēmāt.
Preču garantijas noteikumi ir aprakstīti šeit.
Mēs esam uz klientu orientēta komanda, tādēļ precēm ir tiešām reāla garantija pret ražošanas defektiem. Mūsu interesēs nav atrast iemeslus, lai atteiktu garantiju, ja tā ir tiešām pamatota. Atsevišķām precēm tiek piemērots arī ilgāks garantijas periods, nekā to prasa patērētāju aizsardzības likums.
Garantijas pieteikums jāiesniedz rakstiski, to nosūtot elektroniski mums uz info@autoadventure.lv. Piesakot garantiju ir jābūt pilnībā aizpildītai Garantijas Pieteikuma Formai, ir jāpievieno preču iegādi apliecinoši dokumenti un nepieciešamības gadījumā jāpievieno foto un/vai video faili.
Pie mums iegādātai precei ir spēkā ražotāja sniegtā garantija. Ja defekts parādās tās darbības periodā, lūdzu noformējiet garantijas pieteikumu!
faq
Atbildes uz pamatjautājumiem

Vispārēji jautājumi

Mūsu komanda sastāv no pieredzes bagātiem un kompetentiem dalībniekiem. Mums ir plašs un uzticams piegādātāju tīkls un sadarbības partneri visā Eiropā, līdz ar to preču piegāde ir stabila un droša. Nepieciešamības gadījumā esam gatavi sniegt savu padomu preces izvēlē un padalīties ar savu daudzgadīgo pieredzi.
Jā, mums ir birojs - demonstrāciju zāle, kas atrodas Mārupē, Ziedleju ielā 2. Personīgu ierašanos ir vēlams saskaņot iepriekš.
Tā kā šobrīd preču uzstādīšanu mēs neveicam, tad varam sniegt tikai atsevišķus ieteikumus no personiskās pieredzes. Ja jums trūkst zināšanu vai pieredzes patstāvīgai preces uzstādīšanai, mēs varam jums sniegt kvalificētu un pārbaudītu speciālistu kontaktinformācju, kas var nodrošināt šādu pakalpojumu.
Jā, pie mums ir iespējams iegādāties dāvanu kartes ar jūsu izvēlētu nominālu (šobrīd tikai klātienē).

THEME OPTIONS

Panel Tool